אהוד ברק ונילי פריאל : שאול מופז, נועה בן ארצי, דליה רבין, דני יתום לכבוד מכונית - בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל .

נילי פריאל, אשתו הנוכחית של אהוד ברק, מוחצנת יותר מקודמתה, אך ניתן היה לצפות ממנה לזהירות בנושא החשיפה, עקב מיומנויותיה כאשת יחסי ציבור. מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב. ככה ניראו השבוע שתי הנשים של אהוד ברק בהצגת הדוד וניה בחסות אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין. בית המשפט קבע כי מדובר בעבירה שביסודה מניע כלכלי ולכן יש להטיל בגינה סנקציה כספית הרתעתית □ מאידך, אמרה השופטת, עומדת לזכות נילי פריאל . אהוד פנה לקריירה צבאית ואילו נאוה נרשמה ללימודים.

מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב. ערוץ yes ×
ערוץ yes ×"וקו מצי×': "×"יין: ×"משפח×" ×"ראשונ×"" - ×—×"שות ישראל from kib.co.il
מדובר במעידה חד פעמית מצד . פריאל, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק הודתה והורשעה בהעסקת עובדת זרה בביתה. חייו של האזרח אהוד ברק // פרופיל פוליטי מאת רונית ורדי. האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi: נכחו בה אשתו, נילי פריאל, בתו המוזיקאית ענת ניר, המתגוררת בעיר, . בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל . לא יודע מה הילד זין רצה להגיד אבל מה שברור זה שאם זה באמת הבן של אהוד ברק אז לאהוד ברק יש טכנולוגיה לשיבוט גנטי. מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב.

האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi:

בית המשפט קבע כי מדובר בעבירה שביסודה מניע כלכלי ולכן יש להטיל בגינה סנקציה כספית הרתעתית □ מאידך, אמרה השופטת, עומדת לזכות נילי פריאל . מדובר במעידה חד פעמית מצד . נילי פריאל, אשתו הנוכחית של אהוד ברק, מוחצנת יותר מקודמתה, אך ניתן היה לצפות ממנה לזהירות בנושא החשיפה, עקב מיומנויותיה כאשת יחסי ציבור. והיא גם עוזרת אישית, מנהלת ושותפה לכל מהלכיו: האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi: ככה ניראו השבוע שתי הנשים של אהוד ברק בהצגת הדוד וניה בחסות אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין. נכחו בה אשתו, נילי פריאל, בתו המוזיקאית ענת ניר, המתגוררת בעיר, . לא יודע מה הילד זין רצה להגיד אבל מה שברור זה שאם זה באמת הבן של אהוד ברק אז לאהוד ברק יש טכנולוגיה לשיבוט גנטי. חייו של האזרח אהוד ברק // פרופיל פוליטי מאת רונית ורדי. אהוד פנה לקריירה צבאית ואילו נאוה נרשמה ללימודים. מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב. בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל . נאווה ברק מול ונילי פריאל בהשוואה (לא) מתבקשת.

נאווה ברק מול ונילי פריאל בהשוואה (לא) מתבקשת. בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל . אהוד פנה לקריירה צבאית ואילו נאוה נרשמה ללימודים. והיא גם עוזרת אישית, מנהלת ושותפה לכל מהלכיו: ככה ניראו השבוע שתי הנשים של אהוד ברק בהצגת הדוד וניה בחסות אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין.

האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi: ×
×"לאונ×'' מנ×"ש וניימאר ×"א×' חו×'×'ים עם ×–×"×'×™ | TMI from images.maariv.co.il
חייו של האזרח אהוד ברק // פרופיל פוליטי מאת רונית ורדי. לא יודע מה הילד זין רצה להגיד אבל מה שברור זה שאם זה באמת הבן של אהוד ברק אז לאהוד ברק יש טכנולוגיה לשיבוט גנטי. בית המשפט קבע כי מדובר בעבירה שביסודה מניע כלכלי ולכן יש להטיל בגינה סנקציה כספית הרתעתית □ מאידך, אמרה השופטת, עומדת לזכות נילי פריאל . האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi: ככה ניראו השבוע שתי הנשים של אהוד ברק בהצגת הדוד וניה בחסות אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין. אהוד פנה לקריירה צבאית ואילו נאוה נרשמה ללימודים. פריאל, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק הודתה והורשעה בהעסקת עובדת זרה בביתה. מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב.

והיא גם עוזרת אישית, מנהלת ושותפה לכל מהלכיו:

ככה ניראו השבוע שתי הנשים של אהוד ברק בהצגת הדוד וניה בחסות אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין. והיא גם עוזרת אישית, מנהלת ושותפה לכל מהלכיו: בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל . בית המשפט קבע כי מדובר בעבירה שביסודה מניע כלכלי ולכן יש להטיל בגינה סנקציה כספית הרתעתית □ מאידך, אמרה השופטת, עומדת לזכות נילי פריאל . נכחו בה אשתו, נילי פריאל, בתו המוזיקאית ענת ניר, המתגוררת בעיר, . נאווה ברק מול ונילי פריאל בהשוואה (לא) מתבקשת. האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi: לא יודע מה הילד זין רצה להגיד אבל מה שברור זה שאם זה באמת הבן של אהוד ברק אז לאהוד ברק יש טכנולוגיה לשיבוט גנטי. חייו של האזרח אהוד ברק // פרופיל פוליטי מאת רונית ורדי. נילי פריאל, אשתו הנוכחית של אהוד ברק, מוחצנת יותר מקודמתה, אך ניתן היה לצפות ממנה לזהירות בנושא החשיפה, עקב מיומנויותיה כאשת יחסי ציבור. אהוד פנה לקריירה צבאית ואילו נאוה נרשמה ללימודים. פריאל, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק הודתה והורשעה בהעסקת עובדת זרה בביתה. מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב.

מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב. האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi: נאווה ברק מול ונילי פריאל בהשוואה (לא) מתבקשת. חייו של האזרח אהוד ברק // פרופיל פוליטי מאת רונית ורדי. בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל .

בית המשפט קבע כי מדובר בעבירה שביסודה מניע כלכלי ולכן יש להטיל בגינה סנקציה כספית הרתעתית □ מאידך, אמרה השופטת, עומדת לזכות נילי פריאל . שאול מופז, נוע×
שאול מופז, נוע×" ×'ן ארצי, ×"לי×" ר×'ין, ×"× ×™ יתום לכ×'ו×" מכונית from www.notzetz.co.il
בית המשפט קבע כי מדובר בעבירה שביסודה מניע כלכלי ולכן יש להטיל בגינה סנקציה כספית הרתעתית □ מאידך, אמרה השופטת, עומדת לזכות נילי פריאל . והיא גם עוזרת אישית, מנהלת ושותפה לכל מהלכיו: מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב. חייו של האזרח אהוד ברק // פרופיל פוליטי מאת רונית ורדי. ככה ניראו השבוע שתי הנשים של אהוד ברק בהצגת הדוד וניה בחסות אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין. אהוד פנה לקריירה צבאית ואילו נאוה נרשמה ללימודים. נאווה ברק מול ונילי פריאל בהשוואה (לא) מתבקשת. נילי פריאל, אשתו הנוכחית של אהוד ברק, מוחצנת יותר מקודמתה, אך ניתן היה לצפות ממנה לזהירות בנושא החשיפה, עקב מיומנויותיה כאשת יחסי ציבור.

נאווה ברק מול ונילי פריאל בהשוואה (לא) מתבקשת.

בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל . בית המשפט קבע כי מדובר בעבירה שביסודה מניע כלכלי ולכן יש להטיל בגינה סנקציה כספית הרתעתית □ מאידך, אמרה השופטת, עומדת לזכות נילי פריאל . מדובר במעידה חד פעמית מצד . נילי פריאל, אשתו הנוכחית של אהוד ברק, מוחצנת יותר מקודמתה, אך ניתן היה לצפות ממנה לזהירות בנושא החשיפה, עקב מיומנויותיה כאשת יחסי ציבור. נאווה ברק מול ונילי פריאל בהשוואה (לא) מתבקשת. והיא גם עוזרת אישית, מנהלת ושותפה לכל מהלכיו: פריאל, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק הודתה והורשעה בהעסקת עובדת זרה בביתה. לא יודע מה הילד זין רצה להגיד אבל מה שברור זה שאם זה באמת הבן של אהוד ברק אז לאהוד ברק יש טכנולוגיה לשיבוט גנטי. חייו של האזרח אהוד ברק // פרופיל פוליטי מאת רונית ורדי. נכחו בה אשתו, נילי פריאל, בתו המוזיקאית ענת ניר, המתגוררת בעיר, . אהוד פנה לקריירה צבאית ואילו נאוה נרשמה ללימודים. האם הבן של יגאל עמיר יצחק?20784 (תמונת avi: מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב.

אהוד ברק ונילי פריאל : שאול מופז, נוע×" ×'ן ארצי, ×"לי×" ר×'ין, ×"× ×™ יתום לכ×'ו×" מכונית - בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל .. נכחו בה אשתו, נילי פריאל, בתו המוזיקאית ענת ניר, המתגוררת בעיר, . פריאל, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק הודתה והורשעה בהעסקת עובדת זרה בביתה. בהשתתפות מספר מצומצם של בני משפחה וקרובים נישאו ביום שישי בצהריים יור מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, ובת זוגו בשנים האחרונות נילי פריאל . ככה ניראו השבוע שתי הנשים של אהוד ברק בהצגת הדוד וניה בחסות אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין. מיכל שפירא | 26/7/2007 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב.